Digitalt arrangement i samarbeid med MFO
I samarbeid med MFO ønsker vi å tilby våre medlemmer digital tilgang til Kanalbattle!
Informasjon om arrangementet fra MFO
MFO Kanalbattle
Den 29. oktober skal vi igjen bevitne kanalenes viktigste pitch i løpet av året, og vi har gleden av å invitere deg til en morgen hvor 10 utvalgte kanaler skal battle om å vinne årets kanalbattle 2025.
10 utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i deres kanal, slik at de som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for sin bedrift.
Årets 10 kanaler:
Aller Media, Acast, Amedia, TV2, Schibsted, Snapchat, Media Direct Norway, Bauer Media Outdoor, Viaplay/P4 og TikTok!
I år som i fjor vil kanalene måtte besvare en spesifikk brief, og som i fjor vil vinneren avgjøres av både publikumsstemmer fra salen og fra dem som følger oss hjemmefra, i tillegg til en kompetent fagjury.
Hvem som skal representere de ulike kanalene og hvem som sitter i juryen lanseres etterhvert. Følg med!
Vi satser igjen på et fullsatt Colosseum denne morgenen og gleder oss til å se deg der!
CASE - MFOrsikring
Samfunnsutviklingen de siste 10–15 årene har skapt risikoområder som ikke dekkes av tradisjonelle forsikringer. Digitalisering, klimaendringer, nye familiestrukturer og endrede livsstilsmønstre åpner for forsikringsprodukter som treffer udekkede behov.
Fra januar 2026 lanseres 4 nye forsikringene til hele Norges befolkning. Vi ønsker å lansere produktene til MFOrsikring i denne perioden (januar – mars 2026) for å sikre at noen av produktene er top of mind før høysesong for norske klimaendringer og bryllup/forlovelse. De to andre forsikringene er ikke like sesongbaserte, men de skal like fullt lanseres i samme periode.
Forsikringer:
1. Cancelled – Omdømme- og Nettforsikring
2. KlimaNoia – Forsikring mot Ekstremvær
3. Kjærlighet er mer enn forelskelse – Forlovelses- og Bryllupsforsikring
4. Jeg orker ikke mer! – Familieavlastningsforsikring